Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ κ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΩΣΤΑ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Τα γραφόμενα για το πρόσωπό μου στις διάφορες εφημερίδες και στα διάφορα ανώνυμα site, (tro-ma-ktiko,892fm,SivotaNews) τα χαρακτηρίζω αθλιότητες και γελοιότητες ανάξιες οιονδήποτε σχολιασμού. 
Οι επιθέσεις που υφίσταμαι από ελάχιστους «φίλους» στην Τοπική Κοινότητα Συβότων δεν θα με κάμψουν, δεν θα με κιοτέψουν αλλά αντιθέτως, για όσο καιρό θα έχω την εμπιστοσύνη του Δημάρχου και του Δημοτικού Συμβουλίου θα εκτελώ τα καθήκοντά μου με γνώμονα το κοινό συμφέρον, το δίκαιο και την αξιοκρατία. 
Προφανώς φαίνεται ότι η παρουσία μου και η δράση μου ενόχλησε μερικούς ελάχιστους. Θέλω να γνωρίζουν καλά ότι δεν εκπροσωπώ και δεν θα στηρίζω κανένα συμφέρον , μικρό ή μεγάλο. 

ΚΩΣΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 
ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου