Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ κ. ΚΩΣΤΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ



Κύριε Δήμαρχε,
Κύριε Πρόεδρε του Δημοτικού Συμβουλίου,
Αγαπητοί Συνάδελφοι Δημοτικοί Σύμβουλοι,

Σεβόμενος τη λαϊκή εντολή που έλαβα στις προηγούμενες δημοτικές εκλογές για περιορισμένη θητεία, έρχομαι σήμερα να την εκτελέσω, θέτοντας την παραίτησή μου από τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου στη διάθεση του κύριου Δήμαρχου και του Δημοτικού Συμβουλίου.

Δράττοντας την ευκαιρία, μια που είναι σήμερα η τελευταία μου συνεδρίαση στο Δημοτικό Συμβούλιο, θέλω να ευχαριστήσω τον κύριο Δήμαρχο για την τιμή που μου έκανε και την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου αναθέτοντάς μου τα καθήκοντα του Αντιδήμαρχου Τεχνικών Υπηρεσιών και του Προέδρου της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου μας.

Κύριε Δήμαρχε, γνωρίζετε πολύ καλά τις μεγάλες προσπάθειες που κατέβαλα, αψηφώντας κόπο και χρόνο, ώστε να ανταποκριθώ ικανά στα καθήκοντά μου και στις απαιτήσεις της καθημερινότητας ενός μεγάλου Καλλικρατικού Δήμου, όπως είναι ο Δήμος μας. Δε γνωρίζω αν πέτυχα κάτι, αυτό θα κριθεί στο μέλλον. Αυτό όπως που γνωρίζω καλά είναι πως κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια, μη φειδόμενος κόπων, μόχθων και θυσιών τα δύο αυτά περίπου χρόνια.

Θεωρώ επίσης υποχρέωσή μου να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τα μέλη της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής για την άψογη και αγαστή συνεργασία που είχαμε όλο αυτό το διάστημα στα μεγάλα και μικρά θέματα που απασχόλησαν την Επιτροπή, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω, επίσης, τον αγαπητό φίλο και αρχηγό της αντιπολίτευσης, κύριο Βασίλειο Γιόγιακα, για τη συνεργασία που είχαμε και την ανοχή που έδειξε όλο αυτό το διάστημα της θητείας μου απέναντι στις θέσεις και τις απόψεις μου.

Να ευχαριστήσω, επίσης, τον κύριο Δήμα, για τις απόψεις του σε διάφορα θέματα, που ήταν για μένα χρήσιμος οδηγός, προκειμένου να διαμορφώσω την τελική μου θέση σε διάφορα ζητήματα.

Φθάνοντας, αγαπητοί φίλοι, στο τέλος της πορείας αυτής, σας ευχαριστώ όλους σας θερμά για όσα διανύσαμε από κοινού όλο αυτό το διάστημα. Φεύγω γεμάτος ικανοποίηση, καινούριες γνώσεις και εμπειρίες. Εύχομαι σε όλους σας καλή και δημιουργική υπόλοιπη θητεία. Σας ευχαριστώ πολύ!
 
Κων/νος Δημητρίου
Δημοτικός Σύμβουλος 
Δήμου Ηγ/τσας

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου